Vântu's Blog

Distinse domnule mare dramaturg Stefan Caraman

La articolul postat zilele trecute pe blog cu titlul “Dramaturgii cer sa se impuna” am primit un comment de la dramaturgul Stefan Caraman, initiatorul scrisorii dramaturgilor catre Parlamentul Romaniei.

TimEtchells_450x300
Distinse domnule mare dramaturg

Se vede clar ca ma acuzati de o chestie pe care dumneavoastra nu ati facut-o.

Ati zis ca ati citit postarea mea, lucru pe care eu nu-l cred. Si daca ati citit-o, inseamna ca nu ati inteles nimic din ea, si v-ati repezit sa ma contraziceti, expunandu-va total descoperit. De-asta revin cu completari.

Ma acuzati ca nu v-am citit scrisoarea. De unde dracului s-o citesc daca nu ati publicat-o nicaieri, nici macar pe site-ul sau blogul dumneavoastra? Am citit si eu ce a aparut in presa, ca toata opinia publica.

Update:Ulterior am citit si scrisoarea si raman la aceeasi parere. Multe cuvinte scrise in vant…

In mod normal as fi raspuns cu un alt comentariu, insa, se pare ca ori nu am fost inteles, ori nu s-a vrut sa fiu inteles, si atunci revin. De data asta mai explicit. Promit.

Pentru inceput voi raspunde commentului:

“e clar ca atat tu cat si majoritatea nu ati inteles despre ce este vorba si ati reactionat dupa ureche;”

Nu am nici o vina daca din scrisoarea dumneavoastra, preluata de presa, lucrurile se inteleg asa. Poate domnia voastra a vrut sa spuna altceva decat ce se intelege… Cat despre reactia dupa ureche, dezvolt mai tarziu si acest capitol. In articolul la care ati postat comentariul se facea trimitere clara, prin link, la articolul de unde am preluat informatia. E drept am mai aruncat un ochi si pe alte site-uri si, in mare, peste tot se vorbea despre aceleasi lucruri.

“in primul si primul rand nu e un protest ci un demers de bun simt, pe care l-am argumentat (si pe care tu nu l-ai citit, chestie care ar fi trebuit sa se intample); am reluat de atatea ori discutia asta, ca sa ii explic fiecaruia ca tot ce trebuie sa faca e sa citeasca dracului scrisoarea aia si abia apoi sa se expuna, incat mi-e greu sa mai reiau aici… singura mea concluzie este aceea ca reactiile au fost umorale, galagioase si neargumentate, dovada ca e mai simplu sa spui “ba pa ma-tii” decat sa stai sa te intrebi pur si simplu “dar ce vor astia frate?” credeam ca sunt oameni inteligenti in teatru, oameni care se focuseaza pe problema nu pe persoane, dar – nu-i asa – Herta Muler a plecat din Romania ca sa scape inclusiv de alde Caramitru”

Ok… Mea culpa, nu e un protest ci un demers prin care se cere sa se impuna, un demers prin care se protesteaza ca nu se monteaza piesele voastre, un demers prin care se cere obligativitatea…

Imi pare rau ca reactiile au fost pestrite la randurile dmneavoastra dar inainte de a arunca cu piatra si de a arunca cu vorbe pline de ocara in cei care reactioneaza ar trebui sa va ganditi ca fiecare e liber la o opinie, ca in teatru e greu sa multumesti pe toata lumea…

Si apoi ce treaba are Herta Muller in povestea asta? Pana sa castige meritosul premiu intelectualii tarii asteia nu-i pomeneau numele si acum toti o simpatizeaza. Oare asta nu se numeste ipocrizie?

“30% dintr-un repertoriu inseamna 1 maxim 2 spectacole pe an… asta inseamna mult?”

Nu inseamna mult deloc dar nu prin constrangere o sa ma convingeti sa va montez.

“in Germania repertoriul teatrelor este in majoritate german (clasic si contemporan… ai net, fa un reserach asa cum am facut si eu inainte sa scriu scrisoarea aceea);”

De la tara la tara, de la societate la societate, lucrurile stau diferit. In Germania, in State sau oriunde pe globul asta lucrurile stau diferit. Dar pentru Romania, o tara in care comunistii au folosit teatrul ca o forma de manipulare foarte ingrijit controlata, prin celebrele comisii de cenzura, o scrisoare prin care se cere sa se impuna ceva nu pica bine. Mie nu-mi pica bine.

“obligatia consta in a juca piesa noua romaneasca si nu a juca o anumita piesa sau un anumit autor… sunt o gramada de posibilitati de a cauta si gasi piesa care trebuie : concursuri, concesionare (asa cum ai facut chiar tu cu Ignat), achizitie directa si, inainte de toate, entuziasm si research”

Exact si despre asta vorbeam si eu… Ma deranjeaza acest cuvant: obligatie.

“peste tot se scrie in majoritate prost, e ceva logic; deosebirea e ca afara cineva cauta textul acela bun (fiind si finantat de stat), iar la noi toata lumea latra, canta sau danseaza… scoradet a citit mii de piese ca sa ajunga sa gaseasca si sa traduca vreo 50… tu cate ai citit frate? sau trebuie sa roage omul de voi… reactia ta dovedeste clar ca pentru voi nu exista dramaturg, nu suntem in acelasi film… asta e boala si e foarte veche”

Da, peste tot se scrie prost dar nu peste tot acele piese ratate mi se vand/impun ca super capodopere a dramaturgiei contemporane. Sau pe unde se intampla, exista critici care au grija sa desfiinteze cu mult entuziasm aceste pseudo-capodopere.

Si acum revenim la acuze gratuite. Promit sa numar cate piese am citit si sa va spun. Oricum ma intreb de unde ati dedus ca nu exista dramaturg pentru mine? Pentru ca nu sunt de acord cu Demersul dumneavoastra? Pentru ca m-am saturat de politizarea teatrului? Pentru ca poate nu am chef ca in cariera in care abia fac ochi sa mi se impuna ceva? Cat despre finantari pentru piese bune sau proaste, nu vad legatura cu subiectul.

“referitor la bani… sigur, de ce sa ceara un dramaturg roman1000 de Eur si sa nu ia orice tilica de regizor minim 3000? ipocrizie cat cuprinde…”

Daca retineti, din postarea anterioara am spus cat se poate de limpede ca nu sunt eu in masura sa stabilesc valoarea nimanui si fiecare valoreaza atat cat considera el ca merita. “Mi se pare normal ca fiecare om sa-si cunoasca valoarea si nu sunt in masura sa comentez acest lucru.” Despre ce ipocrizie vorbim?

Pasul al doilea: Politizarea teatrului
piciulici
Acum sa ma intorc la Politizarea teatrului:

Directorii sunt pusi de consilii locale, judetene sau direct de ministere prin concursuri formale, in care de cele mai multe ori se cunosc rezultatele dinainte de a se incepe inscrierea.

In fiecare campanie electorala se dau spectacole pentru partid… Sau se avanseaza sau, mai rau, se concediaza oameni, in functie de politica locala sau, dupa caz, nationala, judeteana, etc. De regula, fiecare schimbare de guvernare aduce noi curente artistice, psd-iste sau pdl-iste, la conducerea teatrelor.E foarte adevarat ca a spune cum stau lucrurile se numeste ipocrizie.

La fel de adevarate sunt scuzele penibile prin care se spala banii in cultura romaneasca cu ocazia a tot felul de manifestari “culturale” facute intre “prieteni”, cum ca publicul nu e interesat de cultura, dar na’, trebuie s-o mai bifam si pe asta, sa nu se spuna ca nu am avut nici o manifestare. E tot o ipocrizie, poate chiar o nerozie din partea mea sa rostesc asa ceva. La noi, lumea nu vine pentru ca sunt saraci, lucreaza si au copii si asculta manele. De aceea salile de teatru, cu mici exceptii, sunt in bataia vantului. Nu pentru ca nivelul a scazut.
Altceva decat sa ni se umple salile cu forta nu stim, nu am fost invatati si nicidecum pentru ca habar nu avem cum sa ne facem un public al nostru, sa il crestem, sa il pastram…

Toata lumea se preface, in numele Artei, ca fac si dreg dar majoritatea nu face nimic concret ci doar pretinde ca face si arunca cu vorbe grele in cei ce fac. Cred ca deja sunt nebun de legat ca observ asa ceva. Lucrurile stau foarte bine, toti muncesc si toti fac arta. Suntem noi prea ignoranti sa le intelegem.

Putini regizori, manageri, actori, dramaturgi (am sa ma limitez la lumea teatrului) s-au adaptat vremurilor de astazi si si-au dezvoltat diferite tehnici de marketing prin care au umplut salile. Mijloacele folosite nu au fost cele mai apreciate de majoritate insa au reusit sa trezeasca din adormire teatrul. E drept ca multi nu sunt de acord cu “Opera lui Afrim” insa salile lui sunt pline si publicul il urmareste prin tara sa-i vada noile productii. E drept ca Mihaita poate fi acuzat ca face afaceri in fata teatrului insa salile sunt vandute in avans. Si exemplele ar putea continua… Insa acesti oameni nu au facut “demersuri” ca lumea sa le vina obligatoriu la spectacole ci si-au vazut de treaba. Persoanele date ca exemplu nu sunt aratate cu degetul ci am ales la intamplare doua exemple pozitive, cunoscute si dincolo de lumea teatrala.

Ca vrem sau nu, lucrurile se schimba si in loc sa stam cu mana intinsa si sa gandim juguri, mai bine am gandi cum sa iesim in fata publicului si sa ii propunem teme care l-ar putea stimula sa se intoarca la teatru. Sigur voi fi acuzat ca gandesc la o diminuare a calitatii teatrului. Din pacate nu o gandesc ci o constat si nu ma grabesc sa fac ignorant pe nimeni ci doar sa remarc ca acest sistem lasat in deriva, cu noi juguri, nu va aduce teatrul de calitate la suprafata. A veni in intampinarea publicului nu inseamna a diminua calitatea ci a deschide urechile si ochii la ce este in jurul nostru si a le oferi ceva ce sa poata fi suficient de stimulant pentru a-l vedea din nou in sala.

De ce se intampla toate aceste mici lucruri si muuuulte altele? Tocmai din cauza politizarii fara de sfarsit a artei.
Culmea nu e ca se politizeaza ci ca majoritatea prefera acest lucru. Ce e mai cald decat un coltisor bugetar in care sa se complaca urland ca nu au bani, ca nu li se da piese sa joace, ca nu li se monteaza piese, ca nu monteaza, ca nu au bugete, etc…?

Pasul al treilea: Justificari al caror rost nu il inteleg

Intentia mea nu era sa dau in dramaturgi ci in notiunea de obligatie in teatre… Daca s-ar citi concret, s-ar observa intentia corecta.

Revolta mea de acum, daca se poate citi liber, este asupra sistemului per general nu strict asupra dramaturgilor. Articolul de atunci era pe seama acestui demers cu care nu sunt de acord…

Nu am reactionat dupa ureche ci dupa experientele personale.

Nu cer ca cineva sa fie de acord cu mine… Nu sunt nici politician si nici nu apartin vreunei institutii de cultura si nici nu fac jocurile unor mai mult sau mai putin manageri.

Sunt liber sa fac cat si cum cred eu. Si asa vreau sa raman. Si, sincer, nici nu arunc cu pietre dand sentinte: “tu esti asa si tu invers” sau sa lipesc etichete gen “ignorant” sau alte injurii gratuite. Nu cred ca aceasta metoda ma va ajuta sa fiu mai bun si nici sa conving pe altii ca ce zic eu e drept. Poate nici nu e, dar e adevarul meu. Si in acest adevar imi duc existenta.

Iar daca ar fi vorba de un spirit patriotic in care acest demers ar fi pentru apararea dramaturgiei romanesti, atunci as intelege…. Dar ma tem ca nu despre asta e vorba…

Pasul al patrulea: Rezumat concret – De ce nu sunt de acord

Pentru ca:

-Spiritul teatrului nu inseamna doar dramaturgie ci actul in sine.

-Adoram sa cerem si sa ne complicam viata in loc sa facem putina curatenie in haosul existent.

-Ceea ce astazi este doar un demers inocent, in viziunea mea e o amenintare la libertatea mea de creatie, exprimare.

-Cine ar fi obligat sa monteze, daca nu regizorii tineri? Unui regizor cu cota nu-i poti impune; unui regizor debutant ii impui: “Vrei sa montezi? Ori asta, ori pa”…

-Nu mi se pare normal ca in loc sa ne dezvoltam site-uri gen “regizor caut piesa”, “liternet”, prin care operele sa fie facute cunoscute macar la un nivel de prezentare, sa cerem ca si cum ni s-ar cuveni ca piesele noastre sa fie montate. De ce sa existe entuziasmul, de care am fost acuzat ca nu-l am, prin gasirea unui text in care sa cred, cand se poate sa-mi fie bagat pe gat?

10/10/2009 - Publicat de | Aberatii, Arta, Presa | , , , , , , , ,

25 comentarii »

  1. SUBSCRIU, MIHAI!!!

    Comentariu prin simonavintila | 10/10/2009

  2. Ha, ha ha!!!! Povestea asta a dramaturgilor cu jalba in protap era haioasa dar devine din ce in ce mai trista, ca sa nu zic dramatica.
    Sunt convins ca se vor repezi ca oile aici ca sa citeasca asa ca le voi transmite un mesaj prin intermediul blogului tau.
    Cum sa ma obligi sa montez o anume piesa numai pentru ca e romaneasca???? Dar ce suntem in comert?
    Cum ar fi ca eu, ca regizor, sa fac un “demers de bun simt” la parlament care sa va oblige sa scrieti numai piese istorice (ca sunt mai serioase, mai educative, mai de bun simt, mai turistice, mai orice) in loc de palidele copii ale dramaturgiei contemporane mondiale, niste vome de nemontat, pline de injurii si cuvinte obscene, fara sens, numai pentru ca asa e trendy???

    Comentariu prin Daniel Ionescu | 10/10/2009

  3. spune-mi stefan…

    Comentariu prin stefan caraman | 10/10/2009

  4. @Daniel Ionescu : da, suntem in comert; unul in care un regizor pretinde (si incaseaza) un onorariu intre 5-10 mii EUR, in conditiile in care spectacolele se vand sau nu se vand; in conditiile in care actorii cu faima, isi negociaza separat contractele (ceea ce e ok, ba chiar normal); de ce n-ar fi acest context favorabil si dramaturgului? pune matalutza mana, studiaza problema (spre exemplu cu ce e mai bun Todea sa monteze doua porcarii la National, decat Afrim care are barat acolo); cand o sa ai raspunsul, mai treci pe aici…

    Comentariu prin stefan caraman | 10/10/2009

  5. Inseamna ca nu stii regulile comertului. Comert inseamna ca tu iti vinzi o marfa, recte piesele, iar noi cumparam. Piata ar trebui sa fie libera… Asa spun regulile comertului. Poate ca nu sunt tocmai corecte. Dar sa impui ca un procent din marfa cumparata sa fie obligatoriu romaneasca nu e deloc corect ba chiar neloial.
    Din cate imi dau seama din tonul si modul in care pui problemele, mi se pare ca esti la fel de mafiot ca toti ceilalti mafioti numai ca, din pacate pentru tine, nu esti in mafia care trebuie.
    Eu stiu foarte bine problema… toate problemele… Argumentele astea tipice de intelectual de provincie: “eu sunt mare si in varsta si destept iar voi toti niste tampiti si ar trebui sa cititi o carte ca sa vorbiti cu mine”, ma lasa complet rece…
    Pe scurt, ca nu am chef sa polemizam aiurea in tramvai: Tu duci discutia in alte zone. Ce treaba are Afrim si politica prin care ajung regizorii la National cu initiativa ta? Dar daca tot ai deschis subiectul te intreb eu pe tine cati dintre multii regizori din Romania au sansa sa monteze si cati dintre aia care monteaza iau sumele pe care le vehiculezi tu??? Sa zicem la fel ca si dramaturgii…

    Comentariu prin Daniel Ionescu | 10/10/2009

  6. Am spus eu undeva sa nu negociezi?? Negociaza domnule cat doresti dar nu-mi impune sa cumpar ceva… Acolo e buba…. si tu te faci ca nu intelegi…
    Vrei sa-ti detaliez cat castigi dumneata pe o piesa, sa vezi ca iesi mai rentabil decat regizorii aia imbecili care iau 5-10 mii si te oftica pe tine??

    Comentariu prin Daniel Ionescu | 10/10/2009

  7. Salut Vantu : uite o sa fiu mai atent si-ti raspund pe rand (incerc sa fiu neutru)
    1. Scrisoarea e publica – o gasesti pe http://www.regizorcautpiesa.ro, pe site-ul ASB si pe o gramada de bloguri… deci acum ai reperele
    2. N-am blog (din lipsa de timp), am doar site si nici ala prea ingrijit/actualizat ( e vina mea);
    3. N-o simpatizez pe Herta Muller, nu i-am citit cartile; faptul ca a luat Nobelul, ma lasa rece; faptul ca a suferit in comunism, ma lasa rece; faptul ca e nemtoaica sau romanca, ma lasa rece;
    4. inca o data; obligatia ca fiecare teatru sa monteze o piesa romaneasca nou nu ii impune sa ma monteze pe mine, sau pe Everac… teatrul are toata libertatea sa aleaga cum, de unde, de la cine… recunosc ca e un demers la marginea normalitatii dar e unul menit sa “loveasca” cealalta margine – cea a ignorantei si a indiferentei;
    5. Si experienta tarilor civilizate este aruncata la “De la tara la tara, de la societate la societate”? ma uimiesti… pai e alternativa la comunism… daca nu facem ca ei, ramanem ca noi, nu? eu asta am priceput; toate tarile astea sprijina activ dramaturgia noua, sunt comuniste?
    6. Ai inteles gresit; nu e vorba de nicio politizare a teatrului – institutia ramane la fel de libera; dar trebuie sa se adecveze societatii unde se afla si de unde isi trage finantarile si seva; noi vorbim de un climat nu de o dictatura, Doamne fereste… pana la urma – daca asta e politica – mie mi se pare una corecta… raporteaza-te intotdeauna la ce fac ceilalti mai buni, mai performanti, in orice domeniu… asta au facut ceilalti, noi (ICR) organiam seri poloneze, intelegi?
    7. Cu directorii si modul cum sunt pusi, ai dreptate; dar sunt colegii tai draga – ei traseaza directia; in rest tot ce ai scris la capitolul asta mi se pare real, agreez;
    8. Referitor la spiritul patriotic, exact despre asta era vorba; Macrinci, eu, Saviana, Ignat suntem autori care au avut sansa sa fie jucati de suficiente ori incat sa stea linistiti la cutie (cum stau alti colegi de-ai mei care nu s-au manifestat in niciun fel) sau sa ne vedem linistiti de treaba; avem prieteni regizori (multi au agreat cu noi fara sa iasa in public, altii e adevarat ca nu, dar nu si-au schimbat sentimentele fata de noi din cauza asta), avem un statut (si stii singur asta); nu am iesit din frustrare, nu ne-am setat sa ni se faca loc pe nu stiu ce alee si nici macar nu murim de foame incat sa fim nevoit sa cautam de-ale gurii in teatre; am iesit tocmai pentru ca avem naivitatea sa credem ca suntem totusi niste voci si ca demersul nostru este corect; am obtinut reactii umorale, n-am vazut macar unul, dar unul, care sa stea un pic si sa se gandeasca si apoi, nelamurit fiind, sa intrebe despre ce e vorba… nu, au iesit la bataie, de parca le lua cineva ceva din traista… pentru ca sistemul se teme, Mihai, complicitatile s-au simtit amenintate…

    Comentariu prin stefan caraman | 10/10/2009

  8. @Daniel : esti doar gratuit; iar cu indivizi ca tine nu relationez – imi pierd vremea

    Comentariu prin stefan caraman | 10/10/2009

  9. Ma bucur, desi esti ipocrit… Pentru cine are ochi sa vada, vede…
    Tu iti impui cauza cu forta si refuzi sa accepti ca exista si alte pareri…
    Era logic ca unii sa te sustina si altii nu, nu-i asa?
    Sau te crezi detinatorul adevarului absolut…

    Comentariu prin Daniel Ionescu | 10/10/2009

  10. Atat de simplu este sa te joci cu cuvintele… si atat de greu sa le asumi.

    Nu vreau sa nasc polemici inutile, nici sa bat apa in piua pe ceva ce, in ceea ce ma priveste, este foarte limpede…

    Inca odata repet ( e adevarat nu ma crede nimeni) da eu repet nu am nimic cu nimeni si e loc sub soare pentru toata lumea. Doar ca din cand in cand spun ce gandesc… Iar cand nu o spun o scriu. Un prost obicei de a ma tine intreg la minte.

    Comentariu prin mihaivantu | 10/10/2009

  11. pai iti vorbisem decent, ce s-a mai intamplat?

    PS : au dramaturg se joaca cu cuvintele, asta job-ul lui…

    Comentariu prin stefan caraman | 10/10/2009

  12. Ionescu,

    sa ai o parere e una, sa vorbesti aiurea e alta… citez din opera ta virtuala : “Vrei sa-ti detaliez cat castigi dumneata pe o piesa, sa vezi ca iesi mai rentabil decat regizorii aia imbecili care iau 5-10 mii si te oftica pe tine??”; “Din cate imi dau seama din tonul si modul in care pui problemele, mi se pare ca esti la fel de mafiot ca toti ceilalti mafioti numai ca, din pacate pentru tine, nu esti in mafia care trebuie.”

    astea sunt “parerile” tale, einstein…

    Comentariu prin stefan caraman | 10/10/2009

  13. Stefan: Un regizor e obligat sa se joace cu cuvintele si mai ales cu ce se afla in spatele lor. De aici si tonul. Nu vreau sa fiu arici… ci doar eu…Vantu:)

    Comentariu prin mihaivantu | 11/10/2009

  14. Distinse domnule mare…. va indepartati de la tema initiala si nici nu aveti darul dialogului asa ca nu are rost sa continuam asa… Dvs. o tineti pe a dvs., eu pe a mea… ca e loc pentru toata lumea…

    Comentariu prin Daniel Ionescu | 11/10/2009

  15. hai sa-ti trimit sa citesti ceva…

    Comentariu prin stefan caraman | 11/10/2009

  16. Daca mesajul tau este pentru mine, atunci adresa de email este: c_vantu@yahoo.com

    Comentariu prin mihaivantu | 11/10/2009

  17. ti-am trimis ; s-ar putea sa intre in bulk (am un host local, uneori yahoo il catalogheaza drept spam)

    Comentariu prin stefan caraman | 11/10/2009

  18. Polemicile in care va angrenati sunt fix aiurea si va indepartati de esenta sudiectului!Orgoliile voastre chiar nu-si au locul aici………..E pacat ca nu sunt jucate suficiente piese pe textele dramaturgilor romani! cat, care,cum si unde castiga nu e prioritar!ei uite de asta nu vom ajunge nicaieri ,de grija contului si buzunarul “vecinului”.Cred ca e mai bine sa o vedem ca pe o chestie de bun simt decat o politizare. o zi buna!

    Comentariu prin anaid | 12/10/2009

  19. :) )

    Comentariu prin mihaivantu | 12/10/2009

  20. sweet!

    Comentariu prin anaid | 13/10/2009

  21. Nu e sweet, insa dupa cum ai observat si eu am pus capat povestii din acelasi motiv. De unde s-a plecat si unde s-a ajuns… Cred ca ce am avut de spus am spus, si inca foarte limpede iar de cat castiga x sau y nici nu mi-a pasat vreodata si nici acum nu am chef sa-mi umplu capul cu asemenea date…

    Comentariu prin mihaivantu | 13/10/2009

  22. Da anaid, ai dreptate! E pacat ca nu sunt jucate suficiente piese pe textele dramaturgilor romani! Din nefericire, metoda de impunere e gresita… N-are nimeni nimic cu castigurile nimanui, cel putin asa sper… Chiar am atras atentia ca ne departasem cam tare de la tema initiala din orgolii mai mult sau mai putin personale / masculine. :)

    Comentariu prin Daniel | 13/10/2009

  23. Asa cum Germania (de care vorbea domnul Caraman)- e “o fata curata” pe care multi dintre noi o invidiem sau chiar o “dorim”,in aceeasi masura e Romania “o fata nespalata” cu care ne-am invatat dar, pe alta parte ne lamentam ca nu-i ok. Dragilor Germania e asa datorita constrangerilor legislative pe care le are, poate functioneaza si la noi (desi avem un sange latin)acest demers al domnului Caraman.
    E posibil ca de rezultate sa ne bucuram cu totii.In actualul context cred ca e nevoie sa sustinem nu sa blamam.:) e doar o opinie!

    Comentariu prin anaid | 13/10/2009

  24. AM inteles ca e doar o opinie, la fel cum si a mea tot o opinie este. Pe care mi-o sustin si sincer nu mai am chef sa vin cu argumente noi… jumatatile de masura , carpelile importate de ici si de cole nu vor rezolva problema teatrului… ori la asta nu se gandeste nimeni. toti vad doar felia lor si atat.

    Comentariu prin mihaivantu | 13/10/2009

  25. Hai sa privim partea plina a paharului si peste aceasta “felie” sa incercam sa mai punem inaca una si inca una………si vom manca “tortul” impreuna!:) Dac toti am fi de acord n-ar iesi nimic constructiv!o zi buna!

    Comentariu prin anaid | 13/10/2009


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 150 other followers